maandag 18 augustus 2008

Dossier, Brahms en Sommereyns

Vandaag heel de dag op de baan geweest. Het dossier van Emanon begint stilaan compleet te geraken en het is nu nog kwestie van alles op het voorziene aantal pagina's te proppen.

Verder toch even het Brahms concertje van aanstaande zaterdag verplaatst... iets te veel toestanden om genoeg te kunnen toeteren dus is het beter van gewoon te genieten van de BBQ.

Op 10 november zal ik in het project Kayano van Gwendolyn Sommereyns de klarinettist/bassethoornist vervangen. Ben eens benieuwd hoe het zal lopen met de bassethoorn want ik heb een liefde/haat verhouding met dat instrument.

Verder verheug ik me al op de concerten van 19 september en 26 september. Dan is het weer tijd voor het Lerchenmusik-programma... zaaaaaalig!!

Ik probeer een manier uit te zoeken dat ik de lijst van de concerten 08-09 overzichtelijk kan weergegeven hier...

Geen opmerkingen: