woensdag 22 oktober 2008

Vooruitblik....

Leuke dingetje ste doen in de toekomstige tijd... dit weekende dirigeer ik mijn orkest in Veldhoven en dit met de concourswerken ... Ik hoop dat het een intens concert gaat worden! Verder sneller dan verwacht de eerste repetities voor het Quartettino programma van 11 november ... vooral het quartett van Penderecki daagt me uit ... lekker is dat!

Verder begint alles zowat zijn plaats te vinden in mijn nieuwe huisje... en kijk ik nog vuriger uit naar de dagjes Portugal in november...

Begin november zal ik ook KAYANO spelen van Gwendolyn Sommereyns en dit te Zwijndrecht. Maar eerst moet ik nog wat zwoegen op de bassethoorn, diegene die me kennen weten dat ik een heftige haat/liefde verhouding heb met deze toeter.

5 november is er dan het speciale concert in AMUZ waarmee we onze DARKNESS TOUR op gang trekken...

1 opmerking:

Anoniem zei

Het was zeker een intens concert daar in Veldhoven :)
Groeten,
Jeroen