maandag 20 juni 2011

en hop... een nieuwe week!

Vroeg wakker dus even tijd om nog eens een berichtje op het weblog achter te laten.
Eindelijk een ontspannen gevoel... wat me uitermate goed doet!!
Ik kijk uoit naar de volgende twee maanden waar ik rustig en in alle sereniteit kan ontspannen.
Maar eerst deze week ... Deze week nog heel wat werk voor de boeg maar met heel veel goesting!
Vandaag toch zeker nog wat aan Prokofiev studeren en wat rieten bij elkaar zoeken , alsook mijn partij van de Three pieces van Strawinsky. Zondagmiddag staat er immers een concert in Antwerpen in de agenda.
Het is het startschot voor weer een periode van minder dirigeren en meer klarinet spelen.
Verder morgen heel wat geregel en vergadertoestanden en 's avonds naar mijn moeder... 65 jaar het kan al beginnen tellen :-)

Woensdag is er dan weer een Fontys dagje... één van de laatste, ook daar keert de rust weer en maakt iedereen zich op voor een verdiende vakantie!

Ondertussen krijg ik een duidelijke kijk op de rest van het jaar. Verschillende boeiende concerten en samenwerkingen in combinatie met 3 of 4 cd opnames wat eht tot een boeiend najaar zal maken.
De maand december neem ik drie weken rust en zal slechts één concert dirigeren. wat ik ook zo wil houden.
Dan stappen we 2012 binnen. Een jaar met nieuwe uitdagingen! Meer daarover later ;-)

Afgelopen dagen aan de lijve ondervonden hoe eenvoudig geluk kan zijn.

Aja, vanavond ben ik te beluisteren op de Belgische klassieke zender KLARA. Ik dirigeer daar een live uitvoering van twee werken voor groot kamerensemble. kijk even op www.klara.be programma "in de loge". Het zal er stuiven ;-)


Een muziekje voor deze dag... moest er even over nadenken maar hier is die dan.

Geen opmerkingen: