donderdag 29 september 2011

Goedemorgen!!

Na een betrekkelijk zware dag gisteren vliegen we er vandaag weer in . Wel gisteren de dag in schoonheid kunnen eindigen met een zinvolle repetitie bij mijn Erpse vrienden!
Zo dadelijk naar Tilburg om een kamermuziekproject omtrent Brabantse componisten op te starten :-) Daarna nog veel ditjes en datjes die blijven liggen zijn door het Emanon dossier.

Ik hoop van ondertussen ook nog te kunnen genieten van het goede weer en nog wat aan de vierde van Mahler te kunnen werken!
Heb er zin in !

Wat de concerten betreft komen er ook enkele leuke aan :-)
Eerst "The power of LUF" in Zeelst , volgend weekeinde zaterdag en zondag 8 en 9 september , daarna op 10 oktober een triootje plegen met mijn beste vrienden Erwin en Hans en dit in Maastricht, dan Mahler op 13 september in de Philipszaal te EIndhoven vervolgens Mahler in Veldhoven en dan Mahler in het Koninklijk Concertgebouw te Amsterdam. 2 dagen later dirigeer ik op het Festival van Vlaanderen en werk ik met solisten Erwin Deleux en Guy Penson... kijk er helemaal naar uit :-)

Muziek voor deze zonnige dag... hier komt ie.. deze schitterende dirigent was ooit nog chef dirigent van de Munt, de belgische opera! Ik volg hem nog steeds en ben onder de indruk van zijn emotie en kracht om muziek op de juiste moment te plaatsen ...

Geen opmerkingen: