woensdag 9 november 2011

openbreken

Vandaag een dag om snel te vergeten , nog voor hij beginnen was had deze dag al deze gedoemde stempel op zich gedrukt gekregen.
Hopelijk is het zoals al deze dagen in het leven... worden ze toch nog plots iets. Als een soort van plots openbreken van een wolkendek kan dan zo een dag toch nog enige toevoeging hebben aan het leven... we zullen zien en wachten af..

Verder vandaag een lesje kamermuziek in het kader van projectweek bij Fontys. Daarnaast nog een kleine heuvel partituren te studeren... dus da dag zal wel vol geraken. Ik hoop het hier zo snel mogelijk met succes te kunnen afronden om dan terug naar mijn thuis te gaan en daar verder te doen met een ultieme tocht in de tempokeuzes bij De Falla want morgen dirigeer ik die met Guy Penson als solist.
Niet geheel blij met de tempokeuzes tijdens het vorige feestje hoop ik deze keer toch iets te ontdekken in dit toch wel zeer vreemd stuk... misschien is dat dan wel meteen de ontdekking van de dag die het wolkendek zal doen openbreken... wie weet :-)

Verder kijk ik uit naar het concert van morgen. Heb zin om er nog eens een echt podiumfeestje van te maken. Heb afgelopen maandag een Erwin Deleux gezien die in goede doen was dus het zal wel bingo zijn donderdagavond in Heist op den Berg.

Donderdagavond verblijfje in Heist dus het kan gezellig worden na het concert :-) vrijdag is het alweer 11 november... een dagje vertoeven in Maastricht om dan de avond te besluiten in Erp met een klarinettenrepetitie. Zaterdag dan weer Fontys en een feestje 's avonds. Zondag zal een rustig dagje worden :-)

Een muziekje ... hier het strijkkwartet van Shostakovich, het 8ste ... weer typisch hem ... kijk uit naar zijn 8ste symfonie.. vermoedelijk staat deze op mijn concertagenda voor mei 2012 :-)




Liefde is troost in droefheid, stilte in tumult, rust in onrust, hoop in wanhoop.

Geen opmerkingen: