dinsdag 11 november 2008

Kayano...

The day after... het was wel een spannend concert gisteren... blijft toch moeilijk om met een minimum aan repetities een gans concert te brengen. Vandaag een half dagje uitgerust en genoten van een lekker brunchke.

Van Muzikale belevenissen



Foto: in actie met KAYANO







Vanavond staat er alweer een nieuw programma op de menu... quartettino van KOKAI, Quartett van Penderecki en een solowerk van Vande Ginste. Ik kijk uit naar dit concert samen met Thomas, Hans en Tine. het concert gaat door in de oude pastorie, kerkstraat 24, 1880 kappele op den bos. 20 uur...

Woensdag ga ik me verdiepen in de toekomstige concertprogrammatie van mijn nieuw harmonieorkest. Verder ga ik de website van Emanon eens onder handen nemen. Zaterdag is er alweer DARKNESS en dit in BEERSEL.

Zondag vertrek ik naar LISSABON waar ik 5 (hopelijk) lange dagen zal genieten van de RUST!!!

Geen opmerkingen: