maandag 12 april 2010

Onegin...

Gisteren naar een nieuwe première in de Vlaamse opera geweest. En ik heb genoten!!
Een zeer uitgebalanceerde uitvoering met schitterende momenten. De rol van Tatjana werd schitterend neergezet door de bevallige Anna Leese. Het is alweer een tijdje geleden dat ik voldaan het Antwerpse operagebouw uitstapte.
De nieuwe vaste dirigent Dmitri Jurowski overtuigde en kan nu echt aan de slag met zijn nieuwe orkest. Ik kijk uit naar zijn verwezenlijkingen. Het tweede deel , na de pauze zakte wel een beetje in qua energie maar er bleven mooie momenten!!

Afgelopen weekeinde waren er verschillende repetities. Het dansproject Ma Nnin ging terug van start met een tamelijk chaotische repetitie maar we zijn terug van start gegaan, Ik kijk al uit naar de première in mei.
Verder waren er repetities met LUF en OBK wat en leuke afwisseling was.

Deze week vreselijk druk en heel wat gedoe rond een nieuw (ALWEER) dossier en begroting voor Emanon. Verder nog wat arrangeerwerk, studeerwerken vergaderingen etc... ik zal blij zijn als het 15 mei geweest is !!


"De tijd is het middel waardoor de natuur voorkomt dat alles tegelijk gebeurt."

Geen opmerkingen: