vrijdag 23 april 2010

opmaken

Ik maak me op voor een weekeindje Nederland. Morgen middag mijn computer en het beeldmateriaal afgeven in Valkenswaard, daarna naar Campanille Veldhoven voor een vergadering met de mensen van Erp om vervolgens naar Valkenswaard af te zakken voor een laatste zitrepetitie en het Efteling concert. De melodieën achtervolgen me al overal dus het is stilaan tijd geworden dat het concert er aan komt. Hopelijk vervolgens een goed nachtje in Veldhoven en dan zondag nog even langs bij het Brabants Orkest om dan terug wat te rusten (namiddagslaapje :-) )en vervolgens naar de repetitie met Erp te gaan. Erp in de Schalm... eens zien wat dat geeft. .. het programma is nog niet helemaal afgewerkt maar het begint wel vorm te krijgen... als we allemaal op hetzelfde moment in goede doen zijn zal het leuk worden. Aansluitend een optreden met mijn Zeelster vrienden waar ik enorm naar uitkijk. Het orkest maakte een duidelijke evolutie mee... leuk om met deze groep vrienden dan op het podium te staan.

Verder maandagochtend naar de klarinetexamens van het conservatorium van Antwerpen en aansluitend wat zelf studeren. Maandagavond is het dan alweer repetitie en dinsdag ... maar ja... dat is al volgende week .. voor deze laatste drie weken rush gaan we het één voor één aanpakken!

Een lied dat rust brengt...



Slaap zacht!

Geen opmerkingen: