maandag 31 mei 2010

deze week

Weeral maandag! Deze week heel wat repetities en meetings. Vandaag de eerste nieuwe werken in Valkenswaard op de wereld toveren verder hoop ik tussen alle Emanon-cijfers ook nog wat tijd te vinden om mijn stramme spieren los te sporten. Dinsdag is het een dagje over en weer crossen. Als ik nog wat energie over hou dan ga ik 's avonds nog ff naar Heist op den Berg want daar stellen ze hun nieuw jaarprogramma voor.

Ik begon gisteren de score van de "Missa Super l'Homme Armé" van Peter Maxwell Davies te studeren. Heel interessant werk ... dat gaat vuurwerk geven!

Tot slot een fragmentje




"Niets van wat ons overkomt is slecht voor ons
als we weten hoe we er de vruchten van moeten plukken
en er lering uit kunnen trekken."
SUN TZU (544-496 v.Chr)

Geen opmerkingen: