zaterdag 26 juni 2010

Sinfonia Hongarica

Na de gebruikelijke weekeind-opruim-actie :-).... ben ik begonnen aan de tekst voor de LUF-Story... straks nog naar het geboortefeest van Erwin zijn tweede flinke dochter en verder hopelijk vandaag ook nog wat tijd om te studeren.

Gisteren een leuke mail ontvangen van een Amerikaanse dirigent en prof. met heel leuke en enthousiaste commentaar op één van mijn vorige cd's. Je kan op mijn site meer vinden.

Verder wel nog last van wat pijn tussen de ribben en iets in mijn nek dat zit te duwen maar negeer tegenwoordig al die lichaamspesterijen en het begint me aardig te lukken. Morgen concert in Veldhoven , wat gelijk zal staan aan zweten, zweten en nog eens zweten ... maandag zien we Walter Boeykens nog eens en de week die komt is de laatste week die aardig vol steekt. Daarna nog een opname van wat filmmuziek en wat ontmoetingen en dan ... VAKANTIE! Missie één in die vakantie is mijn Lyme voor goed dag zeggen en heel veel rusten. Wil ook veel lezen ( stapeltje ligt al klaar) verder nog wat studeren aan wat vervelende scores en ook op regelmatige basis klarinet studeren zodat ik er weer helemaal in kom...

Voor deze zwoele dag ... een Al Pacino in zijn beste doen!





"Als ik diep in je ogen kijk, voel ik wat je niet kan zeggen. Diep in gedachte... dans met me."

Geen opmerkingen: