dinsdag 22 juni 2010

update website

Gisteren mijn website (www.rafdekeninck.be) geüpdate. De voorlopige concertkalender staat bij deze dan ook online.
Verder gisteren ook veel last gehad van mijn Lyme beestje. Vandaag dan weer onverklaarbaar beter...
Tja, zal er een tijdje mee verder moeten vrees ik, alhoewel ik er helemaal vanaf zou moeten geraken.
In ieder geval al een ferme dank voor de vele mailtjes en smsjes vol met suggesties en moed-woordjes. :-)

Vandaag een afrondend bezoekje aan mijn tandarts :-). Mijn mond kan er dan weer hopelijk weer een heel tijdje tegen.
Ook de architect en boekhouder vragen aandacht... ben eens benieuwd...

Ik probeer deze week een beetje rustig te werken en vooral veel te rusten. Hopelijk is er dan tegen begin volgende week al wat vooruitgang geboekt.

Aangezien we stilaan in de vakantie terecht komen is er niet veel meer te melden.

Misschien toch nog een fragmentje:

Geen opmerkingen: