zondag 11 januari 2009

kopzorgen en veel werk...

Een ensemble vraagt veel energie van mij... het is geen sinecure om het geheel bij elkaar te houden en met de weinige financiële middelen jezelf te blijven motiveren om het geheel bijna belangeloos tientallen uren per week draaiende te houden.
Ik ga even door een moeilijke tijd en vraag mezelf soms af of het nodig is om het mezelf zo moeilijk te maken.

Verder vele gunstige ontwikkelingen, vooral op artistiek vlak gaat het vooruit. Mijn idee om verder te werken aan mijn solo-plaat krijgen weer zuurstof en de opname's voor een nieuwe samenwerking met George De Decker zijn ook al achter de rug.... sta te popelen om het geheel in elkaar te steken.

Vandaag ook concert gehad met LUF... op zich een leuk concert met een wat moeilijke Strauss maar verder wel amuzant.

Nu terug mijn klarinet opzoeken want er staat wat getoeter te wachten, verder veel heel veel ... bijzonder veel directiepartijen in te studeren ... eigenlijk wou ik al dat het zomer was maar dan mis ik ook de goeie momenten en dat is nu ook weer niet de bedoeling.

Van Muzikale belevenissen


Foto: repetitie met Emanon voo rde cd Tarquinia
Hopende dat alles rond mij er is omdat het zo is en ik de mensen die mijn pad kruisen het allemaal goed menen .... kijk ik uit naar morgen.

1 opmerking:

Anoniem zei

blijkbaar houden ons dezelfde dingen bezig .
bedankt voor je tekstje hier - voel ik mij wat minder ' alleen met de mensendingen ' :-)