donderdag 29 januari 2009

snel leven...

Momenteel loopt alles lekker... een goede voorbereidingsweek op de volgende cd opname van Emanon gehad. Verder leuke repetities rond het nieuwste jeugdproject. Ook nog tijdens deze repetities een erg boeiende samenwerking met Dirk Opstaele ... interessant om de dingen vanuit zoveel ooghoeken te bekijken. Verder wil ik er eens goed invliegen en constructief werken bij mijn harmonieorkesten. De grote uitdaging voor 2009 krijgt stilaan vorm maar ik ga er nog niets over zeggen.

Verder kijk ik uit naar volgende week ... dan komt mijn nieuwe wagen toe en kan ik weer onbezorgd rondhotsen!

Ik plan ook weer een intensere studeerperiode voor mijn toeter in ...iets wat ik blijkbaar echt nodig heb om gelukkig te zijn. Verder kijk ik uit naar de samenwerking met Erwin Deleux bij de creatie van het ianoconcerto van Frank Nuyts.


Vermoeiende maar o zo boeiende tijden...

Geen opmerkingen: