zaterdag 31 januari 2009

weer een jaartje ouder!

Het is weeral achter de rug...gisteren mijn verjaardagje gehad... was een leuk dagje met op het einde een lekker etentje. Verder heb ik volgende week mijn nieuwe wagen! het is dan toch een mercedes geworden na veel over en weer gesleur tussen audi en mercedes. ik kijk er enorm naar uit!!

Verder dit weekeinde twee concertjes ... eentje met Pieter zijn orkest en dan zondagavond met Gé Reynders in Valkenswaard. Ik ben benieuwd wat dat zal geven...

Verder veel spanning want dinsdag maakt de beoordelingscommissie van de Vlaamse gemeenschap de adviezen bekend ivm de structurele subsidies... GRRRRRR... Spannend!

Volgende week heel de week repetities in Turnhout met onze kinderproductie en zondag dirigeer ik in het FLAGEY met emanon.

Geen opmerkingen: