dinsdag 7 april 2009

cd TARQUINIA is opgenomen!

Vandaag een eerste rustiger dagje gehad. Verleden week de cd Traquinia opgenomen en ik denk dat het een goede cd zal worden! Het was een aangenamen week met alle Emanon broers en zussen te Sint-Truiden. Het volgende op de agenda is het pianoconcerto van Swerts met Luf en Erwin, weer iets om naar uit te kijken.
Verder begin ik door de concerten te zitten wat het seizoen 08-09 betreft. Ik denk dta ik er nog een stuk of 15 te gaan heb tussen nu en 20 mei daarna 3 maanden geen concerten. Rustig wat genieten en bijstuderen zal de opdracht zijn.
Ik kijk er al naar uit. De zoektocht naar een nieuwe stek zal de komende tijd ook wattijd in beslag nemen.

Tot slot: ben trots op mijn ensemble!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Je bent terecht trots.
Jullie leveren heel knap werk.
Wij zijn ook trots op jullie.
Doe zo voort !
Liefs,
Katie Craens-Van Roey