woensdag 8 april 2009

studeren en boekhouding

Vandaag een nationaal dagje van rust. Studeren dus en de boekhouding wat bijwerken.
Only Darkness and shadows ligt hier voor mij te blinken. En verder nog eens een rietensessie gehouden voor mijn klarinetje.
Ook vandaag boze mail verzonden naar Selmer. Mijn basklarinet is al bijna 4 MAANDEN in herstelling daar. Benieuwd of het iets zal uitmaken. Ga toch maar eens kijken naar een nieuwe Buffetbas als ze daar bij Selmer zo traag zijn.. dat is ook ni alles.

Verder is het nu wat rustiger. Dit weekeinde eerste repetitie met het pianoconcerto vcan Piet Swerts en paaseieren rapen. Volgende week veel ditjes en datjes en in het weekeinde alweer een varken en een concert met Luf. De week daarna even naar Londen en wat losse repetities om dan mei aan te vangen met het jureren van het internationaal jeugdfestival te Neerpelt en drie Darknessen ... de 20ste mei is dan alles achter de rug.
Ondertussen zullen we wel al iets weten van onze dikke vrienden uit Brussel wat de subsidies betreft. Ben eens benieuwd, een uitdaging zal het al zeer zeker worden... gelukkig...;-)

Na de concerten in mei ga ik weer op zoek naar nieuwe tonnen en mondstukken. Verder denk ik ernaan om me een nieuwe klarinet aan te schaffen. Toch ook hier eens rondkijken naar de andere merken. Zal boeiend worden.

Geen opmerkingen: