woensdag 29 april 2009

Vandaag en morgen....

Gisteren naar de opera Samson en Dalila geweest en het was... op ze'n minst een problematische voorstelling. Een vrij platte regie, een orkestdirectie met weinig dramatisch gevoel en een verschrikkelijke Dalila-vertolkster. WIl het woord mis-casting wel in de mond nemen ...
Het begon wel allemaal veelbelovend met een onwaarschijnlijk mooi beginbeeld. Zelf ben ik grote fan van deze opera en verheugde me er dan ook al verschillende weken op... helaas ... volgende keer hopelijk beter.

Vandaag ben ik in Leuven en vanavond al een nieuwe opera in Gent ... deze keer de nieuwe opera van Bart Pickeur... ik weet niet wat ik moet verwachten ... ga het gewoon ondergaan en dan zien we wel.


Momenteel hard aan het werk voor Emanon ... dit moet wel want na de verschrikkelijke subsidieronde is er veel werk aan de winkel. De afgelopen periode heeft me enorm aan het denken gezet wat dan ook zeer interessant was.
Denken over kunst en de mogelijkheden die kunst in zich draagt. Verder heb ik nog verscheidene gesprekken met mensen die geacht worden "het" te weten. Na dit en enkele zakelijke berekeningen weten we weer wat ons te wachten staat voor de komende tijd.

Ik hoop al dit gedoe achter de rug te hebben op 1 juli zodat ik mijn batterijen weer kan opladen en ook weer tijd heb om wat studiewerk te verrichten.

Geen opmerkingen: