woensdag 21 juli 2010

Nationale feestdag

Vandaag nationale feestdag ... meteen ook het einde van mijn werkjaar.
Het is een eigenaardig jaartje geworden... grote verrassingen en soms te veel blabla... maar het is nu achter de rug!
Trek me nu terug voor rust en een uitgebreide her-opbouw van mijn lichaam. Tegen september sta ik er weer en het gaat een bijzonder jaar worden met grote uitdagingen. Kijk er al helemaal naar uit!

Normaal gesproken zal je de komende tijd op dit blog dan ook niet zo veel berichten meer vinden...
want de "muzikale belevenissen" gaan nu op een laag pitje staan.

Een laatste fragmentje voor de vakantie dan... een specialeke:

In deze opname zie je één van de grootste dirigenten uit de geschiedenis.. op het eerste zicht lijkt het een manier van non-dirigeren. Niets is minder waar ... als je dichter op de huid kruipt zie je... genialiteit!




Ik wens iedereen een fijne vakantie!

Geen opmerkingen: