dinsdag 13 juli 2010

ochtend...

Gisteren een hele mooie presentatie van Corry mogen meemaken. Ze behaalde met schitterende cijfers haar D-diploma!
Het doet me wat om te zien dat muziek heel veel goeds kan doen met mensen...

Deze ochtend weer 100 procent lekker in de Lyme-miserie... pfff... ammaai, hoop dat het snel overwaait ... volgens mijn deskundige berekeningen zou het precies ergens tussen 11 en 12 uur deze middag al veel beter moeten gaan. Hoop dat het morgenochtend beter is want dan zit ik in de opname studio.... als je weet dat typen nu reeds al moeite kost dan gaat het morgen ni echt lukken vrees is... maar we zien wel.

Verder werk ik vandaag nog de papieren bij en ben ik van plan om vanaf morgen mijn vakantie in te gaan. RUST... is wel iets wat ik zoek gecombineerd met een voorzichtige opstart in de gymzaal hoop ik mijn lichaam weer wat terug op te bouwen.

Verder interesse vanuit de Amerikaanse Carroll University!! Een tiental kilometer van het Michigan Lake ligt het stadje Waukecha met daarin de Carroll University. Schoon stadje... Mijn buikgevoel zegt me dat ik er in dit blog nog zal over schrijven ;-) Gelukkig is mijn gesproken Engels ni zo slecht :-))

Ondanks het feit dat ik me voel alsof ik drie keer van de boerentoren ben gevallen toch een muziekje. Deze keer wat meer drive want moet er nog in komen:





Wijsheid is
een beetje minder treuren om het verleden,
een beetje minder hopen op de toekomst,
en een beetje meer liefhebben van het heden.
SENECA (5-65)

Geen opmerkingen: