vrijdag 4 maart 2011

Goedemorgen!!

Gisterenavond was ik helemaal leeg! Na uren repetitie en veel autorijden gewoonweg mijn bed in gevallen...

Vandaag verbazingwekkend fit opgestaan!! Dat beloofd voor vanavond!!
:-)

Nu eerst wat gepruts, koffie en mijn wagen eens ontdoen van de kilo's partituren die er in liggen.... kreeg gisteren de opmerking of er een bom was ontploft ... bij nader inzien was dat dan ook zo wel ;-) Dus... beetje opruimen geblazen.

Verder een rustig dagje... vervroegd naar Gent afzakken om nog een winkeltje te plegen... ben op zoek naar een nieuw kostuum... misschien is het vandaag wel bingo! Ga es bij mijn favoriete merk langs. Daarna een zitrepetitie in de Bijloke te Gent. We kunnen de zaal in tussen 16 en 16u45, niet veel tijd dus wat inherent is aan de festivalformule. De concerten starten om 18 uur en wij zijn aan de beurt om 22 uur. Ben benieuwd wat het zal geven... aan het publiek zal het zeker niet liggen want de zaal is zo goed als uitverkocht!

Na het concert niet te lang blijven plakken want wil niet te laat in bedje liggen.
Het vrije weekeinde wil ik absoluut nuttig gebruiken.


Een muziekje... Gulda... aparte man ook componist van onder ander een groovy celloconcerto!
Hier "braaf" in een Mozartje.



en dan een deeltje uit zijn celloconcert.... GOOOOOOOOO!!!!!!

Geen opmerkingen: