dinsdag 25 oktober 2011

dinsdagje rust en snot

Vandaag sinds heel lang geleden nog eens een blanco dagje.
Eigenlijk roept er wel wat werk maar dat doet het altijd dus heb ik besloten om het eens geen aandacht te geven.
Na een superdag gisteren nu dus een rustdag. Rustdag is veel gezegd want de huishoudelijke taken hebben zich een beetje gestapeld de laatste twee weken dus er moet hier redelijk wat gebeuren.
Heel de nacht last gehad van meer dan keelpijn en veel maar dan ook veel snot.
Nu is het snotteren al wat gestopt maar moet het verzorgen want het voelt serieus aan . Straks even een voorraadje van "vanalles" gaan inslaan bij de apotheek.

Na het poetsen enzo zal ik me eens wat gaan bezig houden met updaten van mijn situatie zowel financieel als op vlak van de website.
Verder zoek ik even alle werken samen die op de agenda staan voor de komende 5 weken ... 5 weken want dan is het afgelopen voor dit jaar :-) Ik ga vroegtijdig 2011 afsluiten want heb nood aan en paar weken vakantie.

In ieder geval nog genoeg te doen voor die tijd... en kijk ook uit naar verschillende zaken... zoals de laatste voorstellingen van het varken. Nog een paar leuke emanon concerten, het Fontys gebeuren en een cpncours met Erp.

Ook kijk ik nu al uit naar de concerten met het trio klarinet, cello, piano in de maanden januari, februari... op het menu Brahms :-)
Verder nog een slagwerkproject bij Fontys met heel wat leuke muziek en 2 maal de chamber symphony van Nuyts maar dan zijn we al maart 2012.

Een muziekje voor deze verkouden dag...
Deze man, zeker al op leeftijd, maar ... blijft me inspireren... de intensiteit en vreugde bij het muziek maken is legendarisch bij dit heerschap!

Geen opmerkingen: