maandag 3 oktober 2011

zwaar dagje...

Vandaag een zwaar dagje achter de rug... na amper 3 uur slaap een gans dag Mahler gedirigeerd ... echt fascinerend!!
Wat een muziek wat een intense beleving.
Na al het dossier geweld weet ik weer wat en wie ik ben ... ik hoor daar thuis waar ik nu sta... echt heerlijk dat thuis komen.

Verder loopt alles de laatste tijd meer en meer op wieltjes. De komende weken heel wat moois en uitdagends in de agenda.
Kan bijna niet wachten om het te beleven!

Mijn hoofd zit wel vol muziek zo met het Power of Luf concert te Veldhoven en Mahler en Nuyts en De Falla.. serieuze mengeling maar weeral interessant.

Verder helemaal leeg... ga nog een uurtje studeren en dan het bedje in want morgen wacht er een nieuwe repetiytie met een nieuwe lezing van een nieuw deel :-)

Onwaarschijnlijke dirigent... buitengewone zangeres...Ich bin der Welt abhanden gekommen....



Niets bestaat dat niet iets anders raakt. ...

Geen opmerkingen: