dinsdag 24 februari 2009

yeah!!

Vnadaag dinsdag ... en al veel gedaan... Nuyts begint erin te zitten alhoewel ik nog een mistige plek van 100 maten heb maar dta los ik tegen vanavodn wel op;

Ik heb er veel zin in , zelfs in de lessen Frans die ik vanaf volgende week ga volgen. Zal me een heel eind helpen als ik met franstalige musici moet werken als dirigent... (hoop ik toch)

Verder de screaming azaleas van McAllister bekeken gisteren voo rhet slapen gaan. Is niet zo complex van structuiur maar wel stevig etempi voor de musici. Ik ben benieuwd hoe snel het in zijn steigers zal staan ( zaterdag eerste repetitie).

Verdre voel ik me wel in balans, kijk al uit naar d ecretaie van het concerto
(4 maart) maar ook naar de creatie van onze nieuwe muziektheatervoorstelling (15 maart)... drukke tijden en leuke tijden. Verdre ben ik wel stilaan in balans gekomen met mijn nieuwe werkplek, de natuur geeft me veel!!

Morgen eerste repetitie van het concerto van Nuyts en dan de volgende dagen in één rechte lijn naar de creatie.

Mijn eerste dirigenten-stappen in Azië beginnen ook al vorm te krijgen ... Osaka dit najaar. Enkel probleem is om het er nog tussen te krijgen. Ik zal de maand januari 2010 maar een maandje rust nemen want het najaar ziet er weer heel gek uit.

Geen opmerkingen: