zondag 1 maart 2009

zondag.... de vooravond van een belangrijke week!

Net terug van een emanon repetitie... het concerto van Frank Nuyts begint vorm te krijgen en ik ben blij dta wij mee aan de geboorte hebben gewerkt!! Nu heel benieuwd wat de amerikaanse componst Scott McAllister te zeggen heeft over zijn werk ... morgen gans de dag repetitie te Gent. Dan 's vaonds nog naar UNA en dinsdga is het rustdag... woensdag D-day... ben eens benieuwd naar de reatcies van het publiek!

Van Muzikale belevenissen


foto tijdens de repetities te Gent


Verder voel ik me weer stilaan in balans met mezelf wat een goed gegeven is! Het studeren aan heel veel scores tegelijkertijd doet me goed en zet mijn geest open.. nog even en ik zal weer naar mijn toeter beginnen te verlangen ( begin mezelf al wel een beetje te kennen.)

Na 4 maart moet ik even een versnemllng lager schakelen en mijn levensritme een beetje hernemen. IK ben wel van plan om het er de eerste twee weken van maart even van te nemen... hopelijk zal het leuk worden.

Verder speel ik 7 maart nog een concert met een werk van mijn goede vriend George. Het zal opgenomen worden dus even focussen.

Daarna is er de premiere van het varken maar daar zit ik niet veel in... het varken is namelijk al behoorlijk gewassen ;-)

Geen opmerkingen: