vrijdag 20 november 2009

Een nieuwe dag is aangebroken!

Vandaag met twee goeie benen uit het bed gestapt!
Vandaag ben ik jurylid op de finale voor houtblazers van de Nationale DEXIA Classics wedstrijd. Een wedstrijd waar ik 18 jaar geleden zelf laureaat van geweest ben! Kijk enorm uit naar het niveau van deze toekomstige jonge professionelen...
Verder nog wat studeren... momenteel ligt de Winterreise van Zender op het bureau alsook een pakketje sonates voor klarinet en piano.

De Yamaha klarinetten ... een moeilijk verhaal ... weet het zo niet ... ze maakten de vorige keer meer indruk op mij .. krijg nu één van de weken een set Selmers binnen... ik weet helemaal niet wat ik daar van moet verwachten.

De varkens vliegen hier de deur uit! Deze week een 8 tal gespeeld ... dit weekeinde nog eentje in Leuven en eentje in Dilbeek... en dan een paar dagen geen varkensvlees om er dan weer tegenaan te gaan!

Hieronder wat fotomateriaal van de voorstelling:

Van Muzikale belevenissen



Van Muzikale belevenissen



Van Muzikale belevenissen

1 opmerking:

Paul zei

Hoi Raf,

Ik ben heel benieuwd naar de Selmers. Er staat trouwens in de buurt van de fabriek van Selmer ergens in Mantes-la-Ville in de buurt van Parijs nog een klarinettenfabriek, BUFFET CRAMPON.

Probeer daar eens een dag voor uit te trekken en vraag om een tableau R13 prestige en Festival klarinetten.

Na deze dag om de hoek een Crème Brulée eten en je heerlijke gevoel voor Buffet Crampon is weer terug.

PS. Als ik het op tijd weet wil ik best wel mee om te helpen kiezen.