maandag 2 november 2009

werk aan de winkel...

Vandaag veel papieren zien voorbijvliegen... eindelijk eens met alles bij dus nu kan het weer wat drukker worden!
Morgen starten we de reeks van "Hoe het varken aan zijn krulstaart kwam..." en dit met een voorstelling in Brugge... 's avonds staat dan de tweede opera van het seizoensabonnement op de lijst... Butterfly... weer een opera waar de liefde dramatische verschijningsvormen aanneemt...

Woensdag spelen we dan twee varkens in Scherpenheuvel en 's avonds naar mijn Erpse vrienden. Donderdagochtend is het dan weer versassen naar Antwerpen want daar spelen we in de Roma nog een varken. Donderdagavond ga ik dan weer naar Zeelst en deze keer voor een volledig nieuw programma. Vrijdag is het dan een dagje vol met notarissen en banktoestanden. Vrijdagavond even rust en zaterdag een varken in Roeselare... zondag naar Rotterdam voor een varken... amaai, ik zal het verhaal tegen het weekende kunnen dromen denk ik.. alhoewel ik wel uitkijk naar de reacties van al die kleine gastjes... zal leuk worden.

Verder werk ik nog door aan een interpretatie van Vivaldi voor basklarinetsolo... gaat gezellig worden ;-)


"Leven is gemakkelijker dan men denkt. Al wat je moet kunnen is het onmogelijke aanvaarden, het onmisbare missen en het onverdraaglijke verdragen."
Kathleen Norris 1947 Poet

Geen opmerkingen: