dinsdag 5 januari 2010

3,2,1... START

Het nieuwe jaar is aangebroken!
En hoe!
Ben bedolven onder
dossiers die ik moet maken,
een aanstormende verhuis,
plannen van de architect,
meetlatten om ruimtes op te meten,
vraagstukken over ronde of rechte muren,
groene of zwarte daken,
Nuyts,
maagtabletten,
...

Op 16 januari het eerste belangrijke concert met muziek van Nuyts, De Falla en Mozart. Ik dirigeer dan met een boeiende cast aan solisten zoals Guy Penson (eerste samenwerking waar ik enorm naar uitkijk) en mijn allerbeste vriend Erwin Deleux.

Kortom ... heb er onwaarschijnlijke zin in en wil het ook wat anders gaan doen....

go,Go,GO!!

Om dit alles een beetje kracht bij te zetten een passende dreun van een muziekfragment:

John Adams... in 2009 op mijn studiebureau.. hopelijk binnenkort snel op het concertpodium.
De laatste keer wanneer ik dit werk hoorde had ik het nauwelijks herkend zo modaal was de uitvoering... mooie uitdaging!
Hier in een sublieme uitvoering met een subliem ensemble... respect!




"Het is met een nieuw idee als met nieuwe schoenen: men heeft er in het begin meer last dan gemak van."
Cees Buddingh Nederlands letterkundige (1918-1985)

Geen opmerkingen: