donderdag 14 januari 2010

Crash...

Vandaag duidelijk aan het crashen .. vermoeidheid heeft weer legendarische vormen aangenomen alsook de bergen werk.
De belasting van notarissen, advocaten, architecten, banken, verhuizen, ... het is blijkbaar de druppel maar we harken verder.
Nog een week of twee en samen met mijn geboorteherdenking komt er dan ook wat meer rust.

Gisteren heel de dag repetitie gehad met Emanon in een indrukwekkende West-Vlaamse pianozaak.
Daarna snel naar Erp. Vandaag repetitie met KOKAI kwartet, meeting bank en boekhouder alsook een repetitie in Zeelst .. een repetitie met het nieuwe programma... hoop dat de musici het zullen smaken!
Ik hoop dat ik nog wat tijd kan vinden om nog wat noten te blazen.

Morgen study-time en heeel wat dingen die blijven liggen zijn ... veeeeel papierwerk. 's Avonds naar de nocturne van de eerste bouwbeurs...

Zaterdag dirigeer ik in Sint-Truiden ... belangrijk concert met mega-tof programma en dito solisten!!
Zondag speel ik dan Strawinsky en Kokai. Later op die dag rust ... en hopelijk... "en God zag dat het goed was"...

Volgende week vooral een week van opruimen in Lippelo en wat geregel met de verhuis...

Fragmentje... Mahler die op zijn manier afscheid neemt van het leven.
Eerlijke schoonheid.







"Liefde… Het is een tweede leven; Het groeit in de ziel; Verwarmt elke ader en slaat in elke hartenklop."
Joseph Addison
Engels politicus, schrijver en dichter (1672-1719)

1 opmerking:

frank nuyts zei

dank je voor dat mahler moment met LB...
loslaten is iets wat ik op dat moment graag zou kunnen doen, maar er niet in slaag... uit vrees te merken niets meer over te houden?
Succes straks. Wou dat ze ooit ook zo'n close up film van jouw dirigeren maken...

Kus Frank (en Iris)