donderdag 7 januari 2010

Innocence in admiration

Het pianoconcerto "Innocence in Admiration" begint terug in mijn hoofd te zitten dus dat is goed nieuws.
Vandaag nog vele vergaderingen en een repetitie in Zeelst. Vrijdag is ook nog een druk werkdagje.
Dan een weekeindje Nederland. Zaterdag dirigeer ik in Woudrichem een jubileumconcert en zondag een nieuwjaarsconcert in Veldhoven. Ik blijf van zaterdag tot maandag op hotel want het gaat naar het schijnt niet zo'n leuk rij-weer worden.

Maandag dan een ganse dag repetities met Emanon. De Falla en Nuyts passeren de revue en 's avonds nog een repetitie in Valkenswaard maar dan zijn we al volgende week.

De besprekingen met de architect lopen in volle vaart en ik denk dat tegen begin volgende maand het ontwerp op punt zal staan!

Trio Energico zal een wedergeboorte beleven met concerten en een nieuwe cd! Meer info zal volgen!!

Verder werk ik momenteel hard aan het project Chamber Symphony... het gaat heel mooi worden!



"Kansen kloppen vaak maar heel stilletjes aan de deur. Luister daarom goed."
Frank Tyger

Geen opmerkingen: