woensdag 8 september 2010

een whoe-whoe-woensdagje

Vandaag al vroeg uit de veren om wat verder te werken aan de inmiddels "stapel" werk die hier ligt. Denk dat ik stiekem aan een tweede stapel ga beginnen ;-)
Verder vandaag heel wat op de agenda! Straks naar het conservatorium verder wat gesprekken voeren met mijn nieuwe collega's. Daarna kennis maken met mijn nieuw Nederlands bed voor het komende jaar (op de woensdagen en projectweken) en daarna richting Erp. Eerste repetitie van het jaar...ik hoop dat ze daar allemaal wakker zijn want ook daar gaan we er een onwaarschijnlijke patat op geven!

Daarna nachtje Tilburg en morgen de eerste dag in mijn vast conservatorium lokaaltje.. denk niet dat er al veel volk zal komen maar we zien wel. Ik hoop ook mijn plan vandaag de deur uit te krijgen.

's Avonds naar de repetitie in Zeelst... zal een zware worden... ook een beetje met die bijzondere vriendin in het achterhoofd die het nu weer moeilijk heeft. Zondag dirigeer ik voor haar en hoop dat het snel weer beter zal gaan met haar gezondheid.

En dan zijn we weeral vrijdag .... het gaat snel.

Om de depri-regen te bestrijden een anti-regen-muziekje




Je bent wat je bent en waar je bent door je gedachten.
Je kan veranderen wat je bent en waar je bent,
door je gedachten te veranderen.
ZIG ZIGLAR (1926 - )

Geen opmerkingen: