dinsdag 21 september 2010

Verder

Na het lezen van mijn laatste berichtje realiseer ik mij dat ik minder het woord verder moet gaan gebruiken... bij deze dus een laatste keer verder ... is wel een mooi woord maar goed...

Vandaag zeer vroeg op, zeer korte nacht... het was iets na drieën wanneer ik de computer dichtklapte... dan is kwart voor zes wel aan de vroege kant... mar blijkbaar veel energie dus dat scheelt weeral een hoop.

Vandaag een eerste kennismaking met de Nederlandse fiscus... nieuwsgierig wat ze daar te zeggen hebben! :-)
Ook nog vergadering met Froefroe voor een nieuw project. Een ander project dwarrelt in mijn geest rond maar er is beterschap want vanaf morgen rij ik elke dag naar Brussel en dan passeer ik Meise... gek genoeg de plaats war ik bijna alle projecten zag voorbijflitsen in mijn geest.

Geen muziekje vandaag wegens te weinig tijd een citaatje kan er wel af:


"Dat iemand overleed, is nog geen bewijs dat hij geleefd heeft."
Stanislaus Kostka Pools jezuit (1550-1568)

Geen opmerkingen: