dinsdag 7 december 2010

Der Leiermann

Vanmorgen na het sapje en het opstaan een intense mail geschreven naar iemand die haar vader verloor.
Een vreselijk gevoel overmande me ... alles kwam weer terug... de gevoelens van 2002, het verlies van mijn eigen vader.
Ik hoop dat ze rust vindt en de mooie warme herinneringen een plaats in haar hart kan geven en ze daar nog heel lang gekoesterd kunnen worden. Het leven is soms zo verdomd hard...

Deze ochtend las ik een moment Fitness in. Terug het trainingsprogramma opstarten... gaat pijn doen maar we hebben een missie en die moet volbracht worden!

Daarna veel administratieve prutswerkjes, nog wat Fontys zaken , naar de bank enzovoort....

Een rustig dagje zonder verplaatsingen... morgen terug naar Tilburg!

"Bij elk kruispunt van je leven verlies je een ik."
Annie Romein-Verschoor
Nederlands schrijfster en historicus (1895-1978)



De mooiste, meest intense momenten zijn de momenten van stilte ... waarin we elkaars ademhaling horen en voelen...

Geen opmerkingen: