vrijdag 24 december 2010

vanzelfsprekend

Na een helse rit gisteren dan toch thuis geraakt... Wat een weer!
Spijtig genoeg niet meer tot in Tilburg geraakt... hoop... dat het daar nog allemaal in orde gekomen is.

Vandaag ga ik een dagje shoppen want dat is er nog niet van gekomen... ik vrees dat ik niet de enige zal zijn :-)
En dan is het weer Kerstmis...
en is het jaar weeral bijna teneinde.
Tijd om terug te blikken op 2010... het was weer een bijzonder jaar.

Artistiek leg ik er even de riem van af ... toch wat concerten betreft.
Zondag nog de tweedekerstdag-mis opluisteren in Erp en dan is het gedaan.
Eindelijk tijd om eens rustig te toeteren en het repertoire van 2011 te bekijken.
Ook wil ik een paar lange wandelingen maken...en de natuur voelen.

Een mooi intens muziekje

Geen opmerkingen: