woensdag 8 december 2010

A man has to do what a man has to do

Gisteren zeer zwaar in de training gehangen!
Mijn lichaam zwaar afgebeuld, veel pijn maar het deed goed.
In totaal net geen 1800 Kcal kwijt en dat op 3 uur tijd... niet slecht :-) en vandaag zelfs niet stijf.
Straks mijn spullen bijeen rapen en hop naar Tilburg.
De concertreeksen die ik aan het opzetten ben voor de studenten beginnen vorm te krijgen. Nu alles in één dossier gieten en bij de directie binnen brengen. Geen lessen vandaag... dus kan rustig aan van alles en nog wat werken.
Vanavond naar mijn Erpse vrienden voor een repetitie in kerst-sfeer. Daarna hopelijk zonder sneeuw of ijs naar Tilbrug.

Donderdag gaat een cross dagje worden.. eerst lesgeven in Tilburg, daarna een varken plegen in Kortrijk... 180 kilometer het Vlaamse land in ... om aansluitend terug in de wagen te duiken voor een repetitie in Veldhoven. Vrijdagochtend... jawel... terug een voorstelling in Kortrijk. Gelukkig daarna niks meer dus vermoedelijk recht de fitness in!!

Zaterdagvoormiddag dan het nieuwe kantoor van Emanon installeren om dan zondag de reeks van "Hoe het varken aan zijn krulstaart kwam" af te sluiten met een familievoorstelling in Lommel. dan kan die productie voor een paar weken de kast in.

Stilaan ontstaan er meer en meer gaten in mijn agenda en vloeit de drukte over in een stil moment.
Een moment van bezinning, reflectie en bewustwording.


Muziek met redbull gehalte:

Geen opmerkingen: