vrijdag 3 december 2010

Onverwacht... best gesmaakt :-)

Vandaag een onverwacht dagje thuis. Rustig wat werkjes opknappen.

De Tilburgse dagen waren best fijn! Toch interessant om kamermuziek te geven. Een uitdaging waarbij je jezelf ook steeds moet bevragen. Leuk om de jonge mensen tips te geven... ik probeer te vermijden om te zeggen... dit is de oplossing, doe het zo en het lukt. De zoektocht is te belangrijk om hen dat te ontnemen.

Verder was donderdag een dag van warme gevoelens...

Gisteren ook nog gevaarlijk geschoven ... net over de grens toen ik naar huis reed... was erop of eronder maar gelukkig was ernaast ook nog plaats :-)
Vandaag toch maar de winterbanden gaan halen.

Ga eerst maar eens opstaan en me in de douche zetten zodat ik weer fris en fleurig aan de dag kan beginnen.

Deze voormiddag rustig thuis vertoeven met wat huishoudelijke karweitjes ook wat facturen opstellen maar helaas ook zelf betalingen bijwerken.
Daarna naar Antwerpen city om wat te shoppen... YEAH! Vanavond ga ik wat filmpjes knippen en plakken ... kan ik mijn websites weer een beetje bijwerken om dan de avond te besluiten op de bank :-)
Een onverwachte vrije dag, die ik best zal smaken!

Het komende weekeinde staat helemaal in het teken van de Finalewedstrijden HAFABRA in het Lemmensinstituut. Na provinciale kampioenschappen komen de beste orkesten naar de finalewedstrijd.... spannend en ik mag achter de groene tafel zitten... haha... Zaterdag is het de beurt aan de fanfares en zondag gaan we de harmonieorkesten ondergaan :-) Ik hoop dat we mooie punten mogen geven!

De voorstellingen van het varken worden dit weekeinde opgevangen door mijn vervanger en Fontys collega Geert.

Aja, bijna vergeten... de Sint was zelfs op mijn Tilburgs adres langsgekomen... grappig ... hij sprak me zelfs aan met Vlaamse woorden... hij weet echt alles!
Hopelijk kan de brave man rust vinden na dit laatste drukke weekeinde ;-)

Muziek... heeft vele gedaantes ... hier in de gedaante van een ingehouden warme blik die overloopt van mooie gevoelens.

Geen opmerkingen: