dinsdag 12 april 2011

boven water

Afgelopen nacht meer dan 11 uur geslapen! Het was precies een beetje nodig!!
Op zondag &à april heeft Robbert Visser de Adriaan gewonnen! DIt is een solistenwedstrijd voor jonge mensen onder begeleiding van harmonieorkest. Ik trad daar op met alle drie van mijn orkesten en L'Union Fraternelle ging daar met de prijs lopen.

Verder druk aan het werk voor het concertprogramma van morgen! Vandaag nog een stevige repetitie en morgen hop naar Waregem! Kijk er naar uit om samen met Erwin er eens een klein pattatje op te geven ;-)

Voorts is het onmenselijk druk deze weken en is de uitdaging momenten te vinden om energie en inspiratie op te doen...

Zaterdag creëer ik dan weer een werk voor het festival Van Vlaanderen.. daar moet ik nog heel wat studietijd in steken want weet pas sinds afgelopen weekeinde dat ik dat ga doen .. spannend....

Verder kijk ik uit naar en rustigere periode waarin ik terug tot mezelf en de essentie van de zaak kan komen.

Muziekje...

Geen opmerkingen: