woensdag 27 april 2011

De dag in-vliegen

Vandaag heel vroeg uit de veren! Om 6 uur zat ik al achter de computer om de schema's van het tentamen in Tilburg voor te bereiden. Veel energie vandaag wat me goed doet en vertrouwen geeft.

Afgelopen weekeinde was een bijzonder Paasweekeinde... veel verstilling gekend ook wel verwondering.
Twee blije concerten met LUF gehad rond het thema Efteling. Zware opgave zo dirigeren met filmbeelden en dat 3 uur lang de maandag!
Maar het liep goed dus ieder tevreden. Bijzonder leuk was het buig-ritueel met de kindjes op het podium ... echt hartverwarmend om te zien hoe die kinderen er van genieten.

Verder nu alles klaarmaken voor de laatste les slagtechniek ... binnen twee weken tentamen ... spannend... hopelijk blijven ze allen in de maat ;-)

Chamber Symphony FETISH van Frank Nuyts prijkt nu al verschillende weken op mijn studietafel. Het gaat knallen daar in Kortrijk... voel de batterijen opladen en ze gaan net klaar zijn op 19 mei ... kijk er erg naar uit ... gaat een topmoment worden!!!
Nu nog een drukke week en daarna starten de repetities met Emanon... tot 6 mei ... en dan een weekje rust wat het project betreft.

Waar ik ook erg naar uitkijk is naar het komende weekeinde in Neerpelt. Dan strijken weer tientallen nationaliteiten neer in dat kleine dorpje... het internationaal Festival Van de Jeugd. Ik jureer daar heel het weekeinde en geniet van de kracht en de energie van de jeugd!

muziekje... niet de favoriete uitvoering van één van mijn vrienden maar wel één van mijn favoriete dirigenten :-))



Misschien is geluk wel simpelweg een keuze.

Geen opmerkingen: