maandag 15 september 2008

eindelijk weer aktie op het podium...

Ik voel me al veel beter! Na het vorige drukke weekeindje heb ik het gevoel er weer helemaal in te zitten...
Zaterdag speelde ik Mozart op de bruiloft van Karen en dirigeerde ik in Nederland met mijn harmonie L'union Fraternelle. De laatste repetities liepen heel vlot daar alsook de groepsrepetitie van zondag. We maken progressie en ik heb de indruk dat iedereen een fijne tijd heeft.

Morgen heb ik repetitie met Thomas en Erwin voor het concert van aanstaande vrijdag. We gaan dan ik Keerbergen er nog eens een lap op geven. Voor diegene die mij deze ochtend niet gehoord hebben op Klara hierbij nog eens de info:

19 september 08,
20 uur Keerbergen Sint-MichielsKerk
Lerchenmusik
Trio
klarinet, cello, piano Emanon

Kaarten bel 0032-15511035 (ook verkrijgbaar aan de kassa!)


Van harte welkom!

Geen opmerkingen: