vrijdag 19 september 2008

Gorecki

Vanavond concert te Keerbergen... op het programma het trio van Nino Rota en het magistrale Lerchenmusik van Heryk Gorecki...ben benieuwd wat het gaat geven... Samenspelen met Erwin en Thomas geeft me steeds een fijn gevoel... het is communiceren op een hoger niveau. Verder ga ik morgen aan het nieuwe werk van George prutsen eens kijken of ik de prepared bassclarinet kan heruitvinden. Morgenavond is door omstandigheden vrij gekomen dus we zien wel wat we gaan ondernemen, misschien toch even naar de zee om eens goed uit te waaien. Zondagochtend is er dan een deelrepetitie met mijn Nederlandse vrienden te Veldhoven... gaat weer leuk worden...
Wat het dossier betreft gaan we de laatste heftige week in dus nog even gas geven. Ook goed nieuws van het huizenfront... aanstaande zaterdag kan ik al mijn nieuwe woonst betrekken dus dat gaat goed vooruit. Ik heb er wel zin in om een nieuw nestje te bouwen vooral mijn studeerkamer moet goe dingericht worden want daar zal ik de komende maanden heel veel te vinden zijn.

Geen opmerkingen: