vrijdag 5 september 2008

ontbrekend concert in mijn lijst

Gisteren werd ik erop gewezen dat er een concert ontbreekt in mijn lijstje...
5 oktober 08 om 20 uur zal ik met een aantal andere music een kamermuziekconcert brengen in kasteel Cortewalle te Beveren.

Zo 05/10/08 om 20u - Boerenpoort
Zvezdoliki-Ensemble
Oriana Dierinck, fluit – Dimitri Mestdag, hobo -
Raf de Keninck, klarinet, Filip Nuyens, fagot
Hans van Kerckhoven, viool – Peter Hogerheide,
altviool - Ann van Hecke, cello –Ben van
Nespen, clavecimbel
Acht uitstekende musici in een zinderend programma.

DE HARMONIE VAN DE EEUWIGE SFEREN
Manuel de Falla – Jef Maes – Heitor Villa-
Lobos – Rudolf Escher


Ik kijk uit om met Dimitri Mestdag dit concert te spelen, hij was namelijk getuige van de prille start van Emanon. Laaaang geleden....

Kaarten via de Piet Stautkring.
03 755 38 83

1 opmerking:

Anoniem zei

leuk !
gekke naam... 'zvezdoliki' ..wie verzint zoiets ?? haha.
vanavond zitten knippen en plakken aan de falla's clavecimbelconcerto..kwestie van volhouden !
tot donderdag op de repetitie .