maandag 29 september 2008

Leuk weekeinde...

Het concert in Keerbergen was weer één groot genot! Erwin ontdekt elke minuut meer en meer de mogelijkheden van de heerlijke Fazioli piano's en Thomas was ook weer erg in goede doen. Spijtig dat we het eerste klassieke concert ooit in Kortenaken moesten spelen... weinig volk dus maar wel een pluim voor de mensen die het beleid voeren. Een nieuwe klassiek reeks opstarten is geen gemakkelijke opdracht dus ik hoop van harte dat ze het volhouden en door blijven gaan .... uiteindelijk zal het vaste publiek de concertzaal van Kortenaken ( die overigens heel fraai klinkt) weten te vinden.

Verder was er een aangename repetitie in Veldhoven met daarna een optreden in een galerij te Antwerpen waar George De Decker zijn schilderijen voorstelde... het was een sfeervol optreden en ik had wel inspiratie moet ik zeggen. Weeral een creatie op mijn lijstje...

Vandaag heb ik al wat aan mijn verhuis gewerkt en staat de finale dag van het dossier op de agenda.

Ik kijk nu reeds uit naar de concerten van komend weekeinde! Alhoewel ik ook liever in Berlijn had gezeten...

Geen opmerkingen: