zondag 8 maart 2009

afscheid van een leuke week!

om aag, zondag... rustdag... en Hij zag dat het goed was ;-)

Ik mag gerust tevreden terugblikken op de afgelopen week! Het concert in Gent was een groot succes voor publiek en musici. Het verliep uitermate vlot en de creatie van Frank Nuyts' concerto was een belevenis. Ik geloof in dit werk en hoop het nog diverse keren te kunnen uitvoeren! Het ziet er goed uit! Verder was ik ook blij met de aanwezigheid van André Laporte.

Zaterdag concerteerden we in Lanaken. Ook daar waren de mensen blij met het concert. Ik moest slechts één werk spelen waar ik wel blij mee was want ben nog steeds extreem moe. Vandaag een dagje sauna en relaxen want volgend eweek staat er alweer een nieuwe creatie op de agenda. Het varken zal zijn snuit laten zien op 15 maart om 14 uur en dit op het festival Storm op komst in de Warande te Turnhout. Daarna uigebreid op tour door gans Vlaanderen en Nederland. In de maand maart maken we nog een cd met deze voorstelling en begin april zitten we alweer onder micro's voor de opname van de cd Tarquinia.

Geen opmerkingen: