dinsdag 24 maart 2009

halfweg het varken...

Tijd om nog wat belevenissen neer te schrijven!
Vandaag op KLARA het eerste deel van de cd "hoe het varken aan zijn krulstaart kwam" opgenomen. Alles verliep vlot en aangenaam mede door de samenwerking met opnameleider Johan Favoreel.

Van Muzikale belevenissen


foto: de studio van Klara met Ben Faes en op de achtergrond Johan Favoreel die de micro's nog eens goed zet.








Morgen het vervolg en donderdag staat het eerste werkmoment met George op de agenda. We werken morgen aan een nieuw project waarin ik verder wil evolueren als musicus en kunstenaar. Ik kijk enrom uit naar de wisselwerking met mijn vriend George... laat maar komen die uitdaging.
Verder werk ik met LUF gestaag verder aan het concert van april. Verder ga ik het komende weekeinde werken aan de cd opname van Emanon (dirigeren en klarinetten) deze zal plaatsvinden in de Academiezaal te Sint-Truiden van 31 maart tot 4 april.. werk van Craens, Celis, Welffens en Jongen.

Geen opmerkingen: