woensdag 4 maart 2009

vandaag staat Gent op de menu!

Lekker uitgeslapen en rustig ontbijtje achter de kiezen.
Nu wat studeren en het geheel wat loslaten voor straks.
Ook wel wat spannend want met de Koreaanse sopraan Soon Cho heb ik nog niet kunnen repeteren... ben beniewd hoe ze het werk van de Amerikaanse componist Scott McAllister gaat aanpakken.

Van Muzikale belevenissen


foto tijdens de repetities van 1 maart 09




Het miezerige weertje van vandaag pleit in mijn voordeel, ik hou ervan om concerten te geven wanneer het zo wat grijs is en licht "neerslachtig".
De bomnen in mijn bos staan erbij als verweesde naakte broccolis. Je kan er haast de energie en het ongeduld van voelen... om te gaan bloeien om miljoenen blaadjes te produceren die dan binnen enkele maanden mijn kuisvrouw weer terroriseren.

Gisteren, na een gesprek met een goede vriendin (die minder leuke tijden meemaakt), nog eens over dit alles zitten nadenken... het leven ... misschien is het gewoon een interpretatie van tijd en ruimt en meer niet... dus misschien niet zo veel betekenend als wij wel denken... in zijn geheel gezien dan.

In ieder geval zijn het nog even drukke momenten... vandaag de creatie van Nuyts, morgen al terug ons varken. Het beest zal zijn snuit laten zien op 15 maart in Turnhout. Ben benieuwd.

Toch nog even wat Brouwers:

NIETS BESTAAT DAT NIET IETS AANRAAKT...

Geen opmerkingen: