woensdag 20 mei 2009

20 mei ...

Ondertussen is het al 20 mei geworden en ik heb weer de indruk dat het leven de laatste 5 maanden te snel is gegaan. Maar daar zullen we niets meer aan kunnen doen. In ieder geval is er al heel wat moois voorbij en daar heb ik van leren genieten ... eigenlijk geniet ik er nog van. Maandeg heb ik repetitie gehad met het Henderickx werk: Darkness and shadows.... eerst het ensemble gezet en daarna samengewerkt met de Nederlandse sopraan Charlotte Riedijk. Het geheel verliep vlot en de repetitie was snel achter de rug. Dinsdag eigenlijk veel zitten nadenken tussen het ontspannen door. Een blik geworpen op het komende semester ( het is de moeite) en verder nog wat zitten nadenken over volgende week (Toscane).

Vandaag heerst traditioneel de "stilte" voor de storm... ben in Lippelo en relax een beetje, straks om 17 uur opname voor CANVAS en daarna concert voor het festival Van Vlaanderen. Eigenlijk het laatste grote concert van het seizoen voor mij. Later nog diverse kleinere concerten maar dat valt allemaal mee.
Na de vakantie volgende week zal ik in juni een druk parcours moeten afwerken in verband met Emanon. ook realiseerde ik me dat het Mahler project snel dichterbij komt. Laat maar komen want heb er zin in .

Dit weekeinde komt L'Union Fraternelle naar België en heb ik ook nog een gesprek met een selectie commissie van een nieuw orkest. Ik ben benieuwd hoe dat het zal verlopen.

Geen opmerkingen: