zondag 10 mei 2009

Komende week

Komende week vele leuke dingen te doen. Morgen ga ik wat studeren en verder werken aan het programma van LUF.
Het aanbod van Musical en Operamuziek is zo ruim dat het moeilijk kiezen is.
Maandag namiddag ga ik wat basklarinetten... het is nodig want dinsdagochtend is er blijkbaar één of andere opname in Mol. Dinsdagavond dan weer DARKNESS dirigeren in de kapel van de abdij Keizersberg. Ik kijk ernaar uit!!

Woensdag is dan een dagje van studeren en relaxen. Misschien 's avonds nog eens in de kookpotten vliegen.
Woensdag zie ik ook de vaste fotograaf van Emanon ... even de mogelijkheden in de toekomst bekijken.

Ondertussen vorder ik wel met de reorganisatieplannen van Emanon. Zijn zware tijden werk er verschillende uren per dag aan ... Ik ben benieuwd hoe ze onthaald zullen worden.

Donderdag is dan weer LUF aan de beurt en vrijdag een dagje op kantoor te Leuven. Het weekeindje brengt dan weer een concertje maar het is relatief rustig.

Geen opmerkingen: