vrijdag 8 mei 2009

Gisteren....

Gisteren concert gehad in Schilde bij het Festival der Voorkempen.
Het was een zeer geslaagde avond... publiek tevreden, organisatie tevreden etc...
Zelf heb ik een paar nieuwe timings en slagtechnieken uitgeprobeert... zeer interessant!
Het is geen geheim meer dat ik elk concert stiekem opdraag aan iemand ... zo blijft elk podium moment iets speciaals. Ik hoop dat de persoon aan wie ik dit concert opdroeg snel weer de oude zal worden !

Verder doen zulke concerten zoals gisteren mezelf enorm goed, het geeft zuurstof en geeft me een diepere bewustwording van het "zijn" mee. Een extra toegevoegde waarde, een soort van innerlijke energiecelletje dat dan net dat extra geeft.
Niemand in dit leven kan dit verstoren of afnemen... het is dan ook mijn zuiverste en belangrijkste innerlijk bewustwordingseilandje... ik dank God of wat dan ook dat ik dit mag voelen.

Geen opmerkingen: