dinsdag 5 mei 2009

impressies....

Drukjes de week door... gisteren nog repetitie met Emanon gehad voor de komende concerten. Verder vandaag nog wat mensen gesproken en vanavond naar de repetitie in Zeelst.

Morgen gans de dag werken aan de reorganisatie van Emanon en donderdag spelen we DARKNESS in Schilde en dit op het Festival der Voorkempen. Ik kijk er erg naar uit om de laatste drie DARKNESSEN te dirigeren en het project af te sluiten. Het is mooi geweest! Op naar volgende uitdagingen.

Zaterdag speel ik dan werk van George De Decker in CC De Breughel te Bree. Zondag is een dagje rust en studeren voor de komende periode. Op dinsdag staan we dan weer in 30CC te Leuven (eigenlijk abdij Keizersberg) voor alweer een DARKNeSS.

Het leven gaat dus zijn gewone gangetje... toch verbaasde ik me vandaag weer in de mensheid... ik verbaasde me in die ene man die zijn eigen gedachten niet durft naar buiten te brengen... die persoon die steeds lacht en zich verbergt achter beschouwende uitspraken. Iemand die wel een mening heeft maar te laf is ervoor uit te komen.. raar voor mij... weet al langer dat het bestaat maar "angst" bij mensen is toch wel een raar gegeven... mensen met zulke angst om hun mening te uiten dwingen dan ook zeer weinig respect af bij mij.

Geen opmerkingen: