donderdag 14 mei 2009

Darkness in Keizersberg




Dinsdag dirigeer de ik het DARKNESS programma met Emanon. Dit voor 30 CC en de provincie Vlaams-Brabant in de abdijkerk van Keizersberg Leuven. Ondanks de buikkrampen waar ik reeds enkele dagen mee te maken heb was het een sfeervol concert. De sfeer van de locatie inspireerde mij en de leden van het ensemble tot een mooie timing.
André Laporte zag dat het goed was...

Nu begin ik te studeren aan de Henderickx partij.... ben eens benieuwd wat dat zal brengen ... ook de eerste samenwerking met de Nederlandse sopraan Charlotte Riedijk is even spannend... maandag weten we weer wat meer.

Volgende week woensdag weten we weer hoe het geweest is :-)

Verder leef ik meer en meer naar Italië toe. Volgende week vertrek ik en kom pas op 31 mei terug... lekker....

Aja, hieronder nog een sfeerbeeldje van de maaltijd op dinsdagavond....



Op deze foto de Heilige Brunolidius en de engel Faesius

Geen opmerkingen: