woensdag 1 juli 2009

1 juli...

Terwijl heel veel Vlaamse schoolkinderen gelukkig zijn met hun eerste dagje officiële vakantie, moeders zuchten onder de drukte thuis en het verkeer op de Vlaamse wegen stilaan verzwakt heb ik een relatief rustig dagje.
Vandaag eerst naar de Fitness om terug te werken aan de toekomst, daarna ga ik nog wat begrotingen afwerken voor emanon en mijn bureau ontdoen van allerlei bonnetjes, facturen en betalingsbewijzen... kwestie van mijn boekhouder te kunnen blijven voeden.
Vanavond zak ik af naar Erp voor een eerste bespreking van het contract en agenda.
Daarna sluit ik de agenda voor het najaar 2009 af want hij zit bomvol... juist enkele jureringen kunnen er waarschijnlijk nog bij gepropt worden maar verder zit alles vol...van half september tot half december dat is een 90 tal dagen... een 49 concerten .... zal wel genoeg zijn ;-)

De lijst en mogelijkheid tot vrijkaarten komt eraan.



"Zijn en niet-zijn zijn slechts één, niets is gelijk aan het zijn. Als je dat nog niet hebt begrepen, heb je nergens houvast."

http://www.youtube.com/watch?v=3fBEGIg2btY

Geen opmerkingen: